Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Η εταιρεία NUOVA VITA IKE στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στον ΠΕΛΑΤΗ, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνει το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Υπαναχώρηση και Επιστροφές Προϊόντων
Το κατάστημα παρέχει το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ να επιστρέψει προϊόντα που αγόρασε , αζημίως εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα, στην διεύθυνση της εταιρείας μας .
Η εταιρία μας δέχεται επιστροφές προϊόντων στις εξής περιπτώσεις:
1. Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν.
2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό και δεν συμφωνεί με την περιγραφή του στην ιστοσελίδα μας
3. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας ικανοποιεί (δεν ισχύει για όλα τα προϊόντα)
Στην περίπτωση που έχετε αμφιβολίες για την ποιότητα ή την εμφάνιση του προϊόντος θα πρέπει να ενημερωθείτε από το τμήμα πωλήσεων αν τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε μπορούν να επιστραφούν και μετά να προχωρήσετε σε παραγγελία. Επίσης για όλα τα προϊόντα μπορείτε να ρωτήσετε για αναλυτικές λεπτομέρειες και στα περισσότερα προϊόντα υπάρχει η δυνατότητα αποστολής δειγμάτων πριν την τελική παραγγελία

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ειδοποιήσει το κατάστημα , και να προβεί σε συνεννόηση μαζί του. Στην περίπτωση αυτή, ο ΠΕΛΑΤΗΣ επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων με υπεύθυνη μεταφορική εταιρεία της οποίας την διαδικασία αποστολής, καθώς και τα έξοδά της θα αναλάβει ο ΠΕΛΑΤΗΣ όπως ορίζει ο Νόμος.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον ΠΕΛΑΤΗ, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και να συνοδευονται από τα παραστατικά πωλησης τους.
Δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα του καταστήματος συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης.
Το κατάστημα επισημαίνει ότι τα κριτήρια για το καθορισμό των εξαιρούμενων από τη δυνατότητα άσκησης υπαναχώρησης προϊόντων ορίζονται με βάση το νόμο όπως για παράδειγμα η εύθραυστη φύση των προϊόντων, η ευκολία αλλοίωσής τους ή η σύντομη ημερομηνία λήξης τους και έχουν καθοριστεί βάσει της συνήθους πρακτικής, και βάσει των δηλώσεων και σχετικών οδηγιών συντήρησης και διατήρησης των παρασκευαστών, όπως αυτές εμφανίζονται επί των αναγραφόμενων ενδείξεων στις ετικέτες των προϊόντων.
Το κατάστημα συνιστά στον ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας – την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων , η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που το κατάστημα δύναται να παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη στην παρούσα, κατάσταση.
Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται το κατάστημα μας.
Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.
Ακύρωση της παραγγελίας
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του τηλεφωνικώς ή μεσω email. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης βλ. παραπάνω) καταβάλλοντας το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων, όπως ορίζεται άνωθεν.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει υποχρέωση να ενημερώσει το κατάστημα σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας του.